ARA

17 Haziran 2012 Pazar

Youtube çalan müzikleri otomatik başa sarmak,Auto Replay


Merhaba arkadaşlar bir çok arkadaşımızın yararına olacak bir şey paylaşacağım. Bildiğimiz üzere youtube sitesinde otomatik olarak şarkıyı başa sarmıyor. Mesela ben tüm müziklerimi youtube üzerinden dinliyorum ve aynı şarkıyı 30 defa başa sardığım oluyor. İş üzerindeyken bu sıkıcı bir duruma dönüşebiliyor. Bu nedenle sizler için Youtube çalan müzikleri otomatik başa sarmak ( Youtube Auto Replay ) konusunu açtım. çalan müzikleri başa sarmak için bir program indirmemiz gerek yok. Sadece bir site yardımıyla bunu yapmak mümkün olabiliyor. Öncelikle aşağıda verdiğim siteye giriyoruz.
Youtube Auto Replay Sistei : youtuberepeat.com
Şimdi izleyeceğimiz yol çok basit. Önce otomatik olarak başa sarmasını istediğimiz parçayı youtube üzerinden açıyoruz . ve daha sonra yukarıda verdiğim adrese giriyoruz. Youtube sitesinde bildiğimiz üzere her şarkı için site adresi sonunda değişik bir uzantı çıkıyor bizim auto replay yapmamızı bu karmaşık link uzantısı sağlayacak. Mesela youtube otomatik replay yapacağımız müziğin adresi bu olsun youtube.com/watch?v=N7OPZOBJZyI bunu yapmak için 2 kısa yöntem var. Ya yukarıda verdiğim oto replay sitesinin sonuna /watch?v=N7OPZOBJZyIbunu ekliyoruz. Ya da direk  youtube.com/watch?v=N7OPZOBJZyI adresidenki youtube.comlinki yerine youtuberepeat.com olarak değiştiriyoruz.
Ben 2. yöntemin daha kolay olduğunu düşünüyorum. Evet böylece artık istediğimiz şarkıyı otomatik olarak başa sardırabiliyoruz ve youtube’un bize yaptığı bu sinir bozukluğundan kurtulmuş oluyoruz. Ben ve benim gibi kişiler için yararlı bir paylaşım olacağını düşünüyorum. Umarım sizinde işinize yaramıştır. Kendinize iyi bakın, saygılarımla..

Kaynak : merakliyazar.com

0 yorum:

Yorum Gönder