ARA

28 Haziran 2013 Cuma

Dokuzlu Çay Furyası

Sokakları süsleyen Billboard’larda, televizyon ve internette her yerde reklamını olan dokuzlu çayın faydaları sadece zayıflatıcı etkisiyle sınırlı değilmiş.
İçerisinde 9 bitki bulunan bir karışım olarak demlenip içilen dokuzlu çay, zayıflamak isteyenlerin yeni fenomeni haline geldi. Zaten çay içerek kilo verme fikrine sıcak bakmayacak birini tanımıyorum. Üstelik tadının da çok lezzetli olduğu konuşuluyor. Kilo verme ihtiyacım olmadığı halde, kimi zaman tatlının dozunu kaçırdıktan sonra kilo almamak için içerim düşüncesiyle bir tane sipariş verdim. Ardından ürünü incelemeye devam ettim. İçeriğindeki bitkiler ve bu bitkilerin faydalarını inceleyince çevremdeki herkese önermeye başladım. Ve bu fikir neden daha da geliştirilmiyor diye düşündüm. Nasıl mı? daha açık izah edeyim. Bitkilerin faydalarının sınır tanımadığını bilmeyen yoktur. Buna rağmen kendi beslenme kültürümüzün dışına fazla çıkmayız. Halbuki faydalı olan fakat bizim tüketmediğimiz o kadar çok sebze mevye var ki. İşte bu düşüncelerden hareketle neden zayıflama çayı oluyorda, toksinleri atıcı, bağırsakları yumuşatıcı, enerji veren çay falan olmasın dedim. Tabi bu fikrimi paylaşabileceğim kimse olmadığı burada yazıyorum.
Dokuzlu Çay, bir zayıflama çayı olabilir. Ama içerisinde tam 9 bitki var. Ve bu bitkilerin faydaları saymakla bitmiyor. Bence zayıflama gibi bir amacınız olmasa da bu çayı içmelisiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder