ARA

14 Aralık 2014 Pazar

Bu Tarz Benim 14 Aralık Eleme Gecesi, Kim Elendi, Yeni Sezon Eleme Gecesi 14.12.2014

14 aralık kim elendi bu tarz benim
BU TARZ BENİM ELEME GECESİ 14 ARALIK 2014
14 aralık btb, bu tarz benim 2.sezon yarışmacıları, bu tarz benim 14 aralık eleme gecesi, 14 aralık bu tarz benim kim elendi, 14 aralık bu tarz benim neler oldu, bu tarz benim yeni sezon eleme gecesi 14.12.2014,bu tarz benim 2.sezon 3.bölüm, arife elendi, arife deniz elendi 14 aralık bu tarz benim

Bu Tarz Benim yarışmasının yeni sezon yarışmacılarını belirlemek için elemeler devamediyor. Geçtiğimiz hafta İlbilge elenmişti. Yarışmada 15 yarışmacı kaldı ve bir kişi daha bu hafta elenecek.21 Aralık gecesi de bir kişi elenecek ve yeni sezon başlayacak... İşte 14 Aralık Bu Tarz Benim'de yaşananlar, kostümler ve elenen yarışmacı...Hangi yarışmacı nasıl geldi, kim en çok beğenildi, kim beğenilmedi ve yarışmaya veda etti...
14 ARALIK BU TARZ BENİMDE ARİFE ELENDİ...


14 Aralık 2014 Pazar akşamı jüri üyelerinden en düşük puanı alan Arife Deniz ve Maria Surina elemeye kaldı.
ARİFE mi MARIA mı elenecek...
14 ARALIK ELEME GECESİ puanlama sonrasında 2 yarışmacı elemeye kaldı.
Bakalım hangi yarışmacılar olacak ve jüri üyeleri hangi yarışmacıyı gönderecek...
NUR YERLİTAŞ, "MARIA" gitsin dedi.
UĞURKAN EREZ, "MARIA" gitsin dedi.
KEMAL DOĞULU, "ARİFE" gitsin dedi.
İVANA SERT, "ARİFE" gitsin dedi.
HAKAN PEKER, "ARİFE" gitsin dedi.

14 Aralık Bu Tarz Benim 2.sezon 3.eleme gecesinde yeni yarışmacılar kostümlerle geldiler. Yarışmada konuk Jüri Hakan Peker olacak... İşte yarışmacıların kıyafetleri...

Geçen haftaki kostümler şu şekildeydi...
14 Aralık Arife Deniz lacivert elbise ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 3 Puan, Hakan Peker: 5 Puan, İvana Sert: 3 Puan, Kemal Doğulu: 3 Puan, Uğurkan Erez: 4 Puan TOPLAM: 18 Puan

14 Aralık Maria Surina siyah abiye ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 2 Puan, Hakan Peker: 3 Puan, İvana Sert: 3 Puan, Kemal Doğulu: 3 Puan, Uğurkan Erez: 4 Puan TOPLAM: 15 Puan

14 Aralık Melisa Şahin mavi elbise ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 5 Puan, Hakan Peker: 5 Puan, İvana Sert: 5 Puan, Kemal Doğulu: 5 Puan, Uğurkan Erez: 5 Puan TOPLAM: 25 Puan

14 Aralık Almila Kuruoğlu siyah-beyaz elbise ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 4 Puan, Hakan Peker: 5 Puan, İvana Sert: 5 Puan, Kemal Doğulu: 5 Puan, Uğurkan Erez: 5 Puan TOPLAM: 24 Puan

14 Aralık Gökçe Markal beyaz gömlek,siyah mini etek ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 5 Puan, Hakan Peker: 5 Puan, İvana Sert: 5 Puan, Kemal Doğulu: 5 Puan, Uğurkan Erez: 5 Puan TOPLAM: 25 Puan

14 Aralık Nazlı Sultan Yayla Siyah elbise ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 5 Puan, Hakan Peker: 4 Puan, İvana Sert: 5 Puan, Kemal Doğulu: 4 Puan, Uğurkan Erez: 5 Puan TOPLAM: 23 Puan

14 Aralık Emel Özkızıltaş kırmızı tulum elbise ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 4 Puan, Hakan Peker: 4 Puan, İvana Sert: 4 Puan, Kemal Doğulu: 4 Puan, Uğurkan Erez: 4 Puan TOPLAM: 20 Puan

14 Aralık Derya Yarar siyah elbise ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 3 Puan, Hakan Peker: 4 Puan, İvana Sert: 4 Puan, Kemal Doğulu: 4 Puan, Uğurkan Erez: 5 Puan TOPLAM: 20 Puan

14 Aralık Gülnihal Candan siyah kürk,siyah etek  ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 3 Puan, Hakan Peker: 4 Puan, İvana Sert: 4 Puan, Kemal Doğulu: 4 Puan, Uğurkan Erez: 5 Puan TOPLAM: 20 Puan

14 Aralık Gülşah Yanaş Siyah deri ceket, siyah elbise, siyah şapka ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 5 Puan, Hakan Peker: 4 Puan, İvana Sert: 3 Puan, Kemal Doğulu: 4 Puan, Uğurkan Erez: 4 Puan TOPLAM: 20 Puan

14 Aralık Nazlı Hamarat kırmızı zımbalı elbise ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 5 Puan, Hakan Peker: 4 Puan, İvana Sert: 4 Puan, Kemal Doğulu: 4 Puan, Uğurkan Erez: 5 Puan TOPLAM: 22 Puan

14 Aralık Gülay Hançer siyah çizgili elbise ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 4 Puan, Hakan Peker: 4 Puan, İvana Sert: 4 Puan, Kemal Doğulu: 4 Puan, Uğurkan Erez: 4 Puan TOPLAM: 20 Puan

14 Aralık Melisa Çeliker Siyah Elbise ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 4 Puan, Hakan Peker: 5 Puan, İvana Sert: 4 Puan, Kemal Doğulu: 3 Puan, Uğurkan Erez: 4 Puan TOPLAM: 20 Puan

14 Aralık Özden Cerrahoğlu siyah yırtmaçlı abiye elbise ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 4 Puan, Hakan Peker: 5 Puan, İvana Sert: 3 Puan, Kemal Doğulu: 4 Puan, Uğurkan Erez: 4 Puan TOPLAM: 20 Puan

14 AralıkZeynep Öztürk haki renk elbise ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 4 Puan, Hakan Peker: 5 Puan, İvana Sert: 5 Puan, Kemal Doğulu: 5 Puan, Uğurkan Erez: 5 Puan TOPLAM: 24 Puan


14 Aralık 2014 Cumartesi eleme gecesinde konuk sanatçı Hakan Peker olacak.
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim 2.Sezon Yarışmacıları:
Zeynep Öztürk Kimdir TIKLA >>>
Gülşah Yanaş Kimdir TIKLA >>>
Maria Surina Kimdir TIKLA >>>
Gülay Hançer Kimdir TIKLA >>>
Arife Deniz Kimdir TIKLA >>>
Özden Cerrahoğlu KİMDİR >>> 
Emel Özkızıltaş Kimdir TIKLA >>>
Nazlı Hamarat:
Melisa Çeliker:
Amila Kuruoğlu:
Nazlı Sultan Yayla:
Derya Yarar: 
Melisa Şahin:
Gülnihal Candan:
Gökçe Markal:
http://e-blogu.blogspot.com.tr
BU TARZ BENİM 2.SEZON ELENEN YARIŞMACILAR:
1.Hafta Elenen Yarışmacı Aygül Bayşu  [30 Kasım 2014]
2.Hafta Elenen Yarışmacı İlbige Uzun    [07 Aralık 2014]
2.Hafta Elenen Yarışmacı Arife Deniz    [14 Aralık 2014]

bu tarz benim yeni sezon eleme, bu tarz benim 2.sezon  eleme, bu tarz benim2.sezon yarşmacıları, bu tarz benim 2.sezon eleme gecesi 14 aralık pazar, bu tarz benim pazar günü kim elendi, bu hafta kim elendi 14 aralık, bu tarz benim yeni sezon kim elendi 14 12 2014,arife deniz elendi, arife elendi bu tarz benim 14 aralık

0 yorum:

Yorum Gönder