ARA

21 Aralık 2014 Pazar

Bu Tarz Benim 2.Sezon Ne Zaman Başlayacak? Tv8 Bu Tarz Benim

bu-tarz-benim
BU TARZ BENİM 2.SEZON TV8 NE ZAMAN?
tv8 bu tarz benim ne zaman, bu tarz benim yeni sezon ne zaman, bu tarz benim 2.sezon ne zaman başlayacak, tv8 de bu tarz benim ne zaman, bu tarz benim yeni yarışmacıları

BU TARZ BENİM YENİ JÜRİ ÜYELERİ TIKLA >>>

Bu Tarz Benim 19 Ocak'ta başlıyor...
Bu Tarz Benim yeni jüri üyeleri, yeni sunucusu yeni kanalı ile 19 Ocak 2015 Pazartesi günü başlıyor...

Bu Tarz Benim 2.Sezon Tv8 ekranlarında yayınlanacak. Peki yeni sezon ne zaman başlayacak?İşte detaylar...

Show Tv ekranlarında yayınlanan ve bir anda ilgi odağı olan Bu Tarz Benim 1.sezonu tamamlandı. Bildiğiniz gibi bu tarz benim 1.sezon birincisi İkizler yani Aycan Nurcan Şencan oldu. İkinci sezon hazırlıkları da devam ediyor. Bu hafta sonu 21 aralık 2014 pazar akşamı 2.sezon yarışmacılarından bir kişi daha elenecek ve yarışmaya 13 yarışmacı devam edecek. Bu tarz benim 2.sezon tv8 ekranlarında olacak. Peki bu tarz benim yeni bölümleri ne zaman yayınlanacak?e-blogu.blogspot.com.tr
Show Tv ekranlarında hafta içi hergün yayınlanan ve hafta sonu cumartesi akşamları eleme gecesi yapılan yarışmanın yeni sezonda Tv8 de aynı günlerde yayınlanacak ve cumartesi akşamı eleme gecesi olacak. 13 yarışmacı ile önümüzdeki haftalarda yayınlanması bekleniyor...
Bu Tarz Benim 2.Sezon jüri üyelerinde değişiklik olacak mı?
tv8 ekranlarında yayınlanacak olan ikinci sezonda jüri üyelerinde değişiklik olmayacak. Fakat sosyal medyada sunucu ile ilgili bir kaç dedikodu dolaşıyor. Söylenyiye göre Nur Bozar sunucu olacak. Tabi ki bu sadece bir söylenti. Bildiğiniz gibi Nur Bozar 1.sezonda sunucu Öykü Serter ile tartışmış hatta ayrılma nedenlerinden birisi olarak ta gösteriliyordu. Bakalım bu iddia doğru mu? Göreceğiz...
Bu Tarz Benim 2.Sezon Yarışmacıları Kimler?
01-Zeynep Öztürk Kimdir TIKLA >>>
02-Gülşah Yanaş Kimdir TIKLA >>>
03-Maria Surina Kimdir TIKLA >>>
04-Gülay Hançer Kimdir TIKLA >>>
05-Özden Cerrahoğlu KİMDİR >>> 
06-Emel Özkızıltaş Kimdir TIKLA >>>
07-Nazlı Hamarat:
08-Melisa Çeliker:
09-Amila Kuruoğlu:
10-Nazlı Sultan Yayla:
11-Derya Yarar: 
12-Melisa Şahin:
13-Gülnihal Candan:
14-Gökçe Markal:
Bu Tarz Benim 2.Sezon Elenen Yarışmacıları Kimler?
01.Hafta Elenen Yarışmacı Aygül Bayşu  [30 Kasım 2014]
02.Hafta Elenen Yarışmacı İlbige Uzun    [07 Aralık 2014]
03.Hafta Elenen Yarışmacı Arife Deniz    [14 Aralık 2014]

bu tarz benim yeni sezon, bu tarz 2.sezon, bu tarz benim 2.sezon ne zaman, bu tarz benim ikinci sezon tv8, bu tarz benim yeni bölümleri ne zaman tv8

0 yorum:

Yorum Gönder