ARA

24 Ocak 2015 Cumartesi

24 Ocak Bu Tarz Benim Kim Elendi Tv8

24-ocak-eleme-tv8
TV8 BU TARZ BENİM KİM ELENDİ 24 OCAK 2015
bu tarz benim kim elendi tv8, 24 ocak kim elendi bu tarz benim, tv8 bu tarz benim de kim elendi 24 ocak, eleme gecesi bu tarz benim

Tv8 ekranlarında yayınlanan Bu Tarz Benim yarışmasında 2.hafta eleme gecesi 24 ocak 2015 cumartesi akşamı yapılacak. İşte elenen yarışmacı ve ayrıntılar...
MELİSA ÇELİKER ELENDİ...
24 OCAK 2015 BU TARZ BENİM MELİSA ÇELİKER ELENDİ...
24 OCAK 2015 ELEMEYE KALAN YARIŞMACILAR
MELİSA ÇELİKER (Jüriden en az puanı aldı)
GÜLŞAH YANAŞ (Yarışmacıların belirlediği isim)

JÜRİ ÜYELERİ KİMİN İSMİNİ SÖYLEDİ
Nur Yerlitaş eleme için GÜLŞAH YANAŞ gitsin dedi
Kemal Doğulu eleme için MELİSA ÇELİKER gitsin dedi
Nur Yerlitaş eleme için GÜLŞAH YANAŞ gitsin dedi
Nur Yerlitaş eleme için MELİSA ÇELİKER gitsin dedi
Nur Yerlitaş eleme için MELİSA ÇELİKER gitsin dedi

YARIŞMACILAR KİMİN İSMİNİ SÖYLEDİ
Emel eleme için Gülşah Yanaş dedi.
Maria eleme için Gülşah Yanaş dedi.
Gökçe Markal Gülşah Yanaş dedi.
Özden Gülşah Yanaş dedi.
Melisa Gülşah Yanaş dedi.
Nazlı Gülşah Yanaş dedi.
Zeynep Gülşah Yanaş dedi.
Almila Gülşah Yanaş dedi.
Gülşah Gökçe Markal dedi.
Gülnihal Melisa Çeliker dedi.
Nazlı Gülşah Yanaş dedi.
Gülay Gökçe Markal dedi.

Jüri koltuğunda Kemal Doğulu, İvana Sert, Nur Yerlitaş, Uğurkan Erez'in yer aldığı Bu Tarz Benim'de 24 ocak eleme gecesinde konuk sanatçı Burak Kut. Bu hafta eleme gecesinde yarışmacılar "yıldız olmak" konsepti ile podyuma çıkacaklar. Bakalım yarışmacılar jüriden tam puan alabilecekler mi? Bakalım hangi yarışmacı büyük ödüle veda edecek...

14 yarışmacı ile başlayan Bu Tarz Benim yarışmasında geçtiğimiz hafta ilk eleme olmuş ve yarışmacılardan Derya Yarar elenen ilk isim olmuştu. Bu hafta 13 yarışmacıdan birisi daha yarışmaya veda edecek... Elemede jüriden en düşük puan alacak olan yarışmacı ile yarışmacıların belirleyeceği bir isim elemeye kalacak. İki yarışmacıdan birisini jüri eleyecek...

BU TARZ BENİM YARIŞMACILARI
Bu Tarz Benim Zeynep Öztürk
Bu Tarz Benim Gülşah Yanaş
Bu Tarz Benim Maria Surina
Bu Tarz Benim Gülay Hançer
Bu Tarz Benim Özden Cerrahoğlu
Bu Tarz Benim Emel Özkızıltaş
Bu Tarz Benim Nazlı Hamarat
Bu Tarz Benim Melisa Çeliker
Bu Tarz Benim Amila Kuruoğlu
Bu Tarz Benim Nazlı Sultan Yayla
Bu Tarz Benim Melisa Şahin
Bu Tarz Benim Gülnihal Candan
Bu Tarz Benim Gökçe Markal

ELENEN YARIŞMACILARI 
Bu Tarz Benim Derya Yarar (17 Ocak 2015)

bu tarz benim eleme 24 ocak, bu tarz benim eleme 24 ocak tv8,bu tarz benim eleme gecesi tv8, 24 ocak tv8 bu tarz benim eleme kim elendi

0 yorum:

Yorum Gönder