ARA

18 Haziran 2017 Pazar

PATRON-BURAK KİNG GECEYE Mİ KÜSSEM SÖZLERİ

PATRON-BURAK KİNG GECEYE Mİ KÜSSEM SÖZLERİ

-Patron-
Bir gün bende göçüp gideceğim bu vahşi tabiattan
Göğüs kafesimde kırık kalbim elimde kaburgam
Tükendik biz yaradan sessizliği iple çekerdik
Geceyi gündüze inat yürütürken karadan
Şimdi paylaştığımız şey aynı güneş sistemi
Ama baktığımız yıldızlar bile çoktan değişti
Bir daha denk gelir miyiz aynı gezegende gezip dursak
Söküp atabilir miyim hayat meselemden seni?
Hani sen ağlamayı bırakmıştın
Geçimişi küçücük bir çikolata kutusuna sığdırmıştın
Kolay değil öyle, eğer hiçbir sebep söylemeden
Son bir hoşcakal demeden gidiyorsan dönme!
Gönül sanki pazar yeri bir alana bir bedava
Benim burc’um olmuş karanlık, yükselen’im kafam.
Dinler miydin hayat ya ben sana sırlarımı anlatsaydım?
Anlatır mıydın bana başka ülkeleri falan
Hatırlamıyorum en son ne zaman güzel rüya gördüğümü
Kabuslarla yanarken mazinin çoktan yere düştü külü
Bu yaz yine de üşüttü hafızam arızalı bir insan külüstürü
Buda benim gürültüm

-Burak King-
Geceye mi küssem, yorgun mu düşsem?
Kaçacak bir yerim bile yok ay nerelere gitsem, ben
Geceyim gündüz sen bahtı karayım ah bide gülsen
Bütün o suskunluklarına inat şarkı söyler
Hatalara son ver bu kaçıncı tövbe?
Ayazlardayım ötme bülbül ötme
Görmezden gelme beni kendi yerine koy gitme
Bütün sustuklarına inat şarkı söyle

-Patron-
Felek karşımda dikilirken bir tek senin için yere sermiyorum
Hepsine git demiştim bir tek sana gel diyorum
Çok özlemiştim ağlamayı genelde sadece terliyorum
Amaçsızca yanağımdaki gözyaşını elliyorum
Bu beden taş çatlasa 70 yıllık bir zaman makinesi
Para dumandan çürüyen dişlerime dolgu ve kanal tedavisi
Ancak bu şekilde temizlenirmiş insanlığın nefesi
Ve asla bitmeyecek bir bencilliğin hevesi
İflas etmişti duygularım çok önceden kapanış verdi
Sonra tekrar sevebilme ihtimalini hatırlatış şeklin bana
Dünya ne kadar küçükmüş meğer bunu anladım seni görünce
Gitmek hep eğlenceliydi ya geri dönünce
Şimdi ne değeri kaldı paranın birlikteyken harcamasak
Ne alabilirdik karşılıksız birbirimizden yalvarmadan
Bir sabah özgürlüğe uyanıp bir tek ben diyeceksin
Cümle alem bilecek bu şarkıyı bir tek sen bilmeyeceksin
http://yeni-sarkisozleri.blogspot.com
-Burak King-
Geceye mi küssem, yorgun mu düşsem?
Kaçacak bir yerim bile yok ay nerelere gitsem, ben
Geceyim gündüz sen bahtı karayım ah bide gülsen
Bütün o suskunluklarına inat şarkı söyler
Hatalara son ver bu kaçıncı tövbe?
Ayazlardayım ötme bülbül ötme
Görmezden gelme beni kendi yerine koy gitme
Bütün sustuklarına inat şarkı söyle

0 yorum:

Yorum Gönder