ARA

20 Aralık 2014 Cumartesi

20 Aralık Bu Tarz Benim Final Kim Birinci Oldu, Kim Kazandı, SMS Sonuçları

bu tarz benim birincisi aycan-nurcan şencan
20 ARALIK BU TARZ BENİM FİNAL GECESİ
bu tarz benim final, bu tarz benim 20 aralık kim birinci oldu, bu tarz benim şampiyonu kim, bu tarz benim birincisi kim, bu tarz benim kim kazandı, bu tarz benim kazanan kim oldu, 20 aralık final gecesi kim kazandı bu tarz benim, bu tarz benim sms sonucu, bu tarz benim sms kodu, bu tarz benim sms numarası

BU TARZ BENİM BİRİNCİSİ İKİZLER OLDU...
Bu Tarz Benim yarışmasının final gecesinde birinci açıklandı. SMS oylaması ve jüri üyelerinin oylarına göre birinci olan Aycan Nurcan Şencan yani İkizler oldu...

SMS Sonuçlarına Göre Puanlar
EZGİ BAYLAR 1 PUAN
AYŞENUR BALCI 2 PUAN
AYCAN-NURCAN ŞENCAN 3 PUAN

Jürinin Verdiği Oylar...
AYŞENUR BALCI: 1 PUAN
EZGİ BAYLAR: 2 PUAN
AYCAN-NURCAN ŞENCAN: 3 PUAN

TOPLAM PUANLAR:
YarışmacıJüriSMSYıldızToplam
Aycan Nurcan Şencan3306
Ezgi Baylar2114
Ayşenur Balcı1203

Show Tv de yayınlanan ve bir anda tüm Türkiye'nin gündemine oturan sevilen yarışma programının 1.sezon final gecesi bu akşam yani 20 Aralık 2014 cumartesi akşamı yayınlanacak. 20 Aralık akşamı ilk olarak kayıttan gösterilecek olan final gecesinde SMS halk oylaması için Canlı Yayına geçilecek ve canlı yayında bu tarz benim 1.sezon birincisi açıklanacak... İşte Bu Tarz Benim final gecesinde yaşananlar, sms sonuçları ve kazanan yarışmacı...
http://e-blogu.blogspot.com.tr

SMS GÖNDERMEK İÇİN
TARZ boşluk İSİM yaz 1021'e gönder...

20 Aralık Final Gecesi 1.Tur Yarışmacıların Puanları:
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi EZGİ BAYLAR Puanı: Kemal Doğulu 3 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 4 Puan, TOPLAM: 19 PUAN
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi AYŞENUR BALCI Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 4 Puan, TOPLAM: 20 PUANE-BLOG
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi İKİZLER Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Hande Yener 5 Puan, TOPLAM: 25 PUANE-Blogu

20 Aralık Final Gecesi 2.Tur Yarışmacıların Puanları:
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi EZGİ BAYLAR Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 5 Puan, TOPLAM: 22 PUAN
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi AYŞENUR BALCI Puanı: Kemal Doğulu 3 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 4 Puan, TOPLAM: 20 PUANE-BLOG
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi İKİZLER Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 4 Puan, TOPLAM: 20 PUAN

20 Aralık Final Gecesi 3.Tur Yarışmacıların Puanları:
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi EZGİ BAYLAR Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 4 Puan, TOPLAM: 22 PUAN
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi AYŞENUR BALCI Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 5 Puan, TOPLAM: 21 PUANE-BLOG
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi İKİZLER Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 4 Puan, TOPLAM: 20 PUAN

20 Aralık 2014 Bu Tarz Benim final gecesinde konuk sanatçı olarak Hande Yener yer alacak. Hande Yener'li bu tarz benim final gecesinde ilk olarak yarışmacılar kıyafetleri ile yine ekrana gelecek. Jüri üyelerinin oylamasının yanı sıra SMS halk oylamasına gidilecek ve canlı yayında SMS sonuçları açıklanacak...
Finale kalan yarışmacılar Ayşenur Balcı, Ezgi Baylar ve İkizler yani AycanNurvan Şencan kardeşler...
Final öncesi hafta boyunca yıldız toplamaya çalışan bu üç yarışmacıdan en çok yıldızı Ezgi Baylar topladı. Ezgi Baylar 1 Puan alarak finalde diğerlerinden bir adım önde başladı. Bakalım final gecesinde jüri ve halk kimi seçecek...

20 Aralık Bu Tarz Benim finaline bütün yarışmacılar katılacak. Özellikle olaylı bir şekilde yarışmadan ayrılan Nu Bozar 'da final gecesi ekranlarda olacak. Nur Bozar hayranları bu geceyi bekliyor. Elendiği günden beri çok konuşulan isim Nur Bozar uzun zaman sonra ekranda olacak...

Bu Tarz benim 20 Aralık Final Gecesi Fragmanı
http://e-blogu.blogspot.com.tr
20 Aralık bu tarz benim final gecesinde yaşana tüm olaylar, SMS sonuçları, jüri üyelerinin oylaması sitemizde olacak. Final gecesi bu tarz benim kazananı öğrenmek için sitemizi takip edin...
Sizce kim birinci olur, YORUM yapabilirsiniz...
sms sonucu bu tarz benim, bu tarz benim birincisi kim olacak, bu tarz benimi kim kazandı, bu tarz benim sampiyonu kim oldu, butarzbenim birincisi, bu tarz benim kazanan kim 20.12.2014,

0 yorum:

Yorum Gönder