ARA

20 Aralık 2014 Cumartesi

Bu Tarz Benim SMS Sonuçları 20 Aralık 2014, Bu Tarz Benim Final Gecesi SMS Sıralaması

bu tarz benim sms sonuçları
20 ARALIK BU TARZ BENİM FİNAL SMS SONUÇLARI
20 aralık SMS sonuçları, bu tarz benim sms sonuclari, bu tarz benim sms sonucu kim birinci oldu, bu tarz benim halk oylaması sonuçları, bu tarz benim final sms sonucu, bu tarz benim 1.si kim oldu, bu tarz benim birincisi sms sonuçları, bu tarz benim sms oy oranı, bu tarz benim sms en çok alan kim, ayşenur balcı sms sonucu, ezgi baylar sms sonucu, ikizler sms sonucu, bu tarz benim sms kodu, bu tarz benim sms numarası kaç

İŞTE SMS SONUÇLARI...
Sms Sonuçlarına göre en çok oyu alan Aycan-Nurcan Şencan yani İkizler oldu ve 3 Puan aldılar.

SMS Sonuçlarına Göre Puanlar
EZGİ BAYLAR 1 PUAN
AYŞENUR BALCI 2 PUAN
AYCAN-NURCAN ŞENCAN 3 PUAN

Jürinin Verdiği Oylar...
AYŞENUR BALCI: 1 PUAN
EZGİ BAYLAR: 2 PUAN
AYCAN-NURCAN ŞENCAN: 3 PUAN

TOPLAM PUANLAR:
YarışmacıJüriSMSYıldızToplam
Aycan Nurcan Şencan3306
Ezgi Baylar2114
Ayşenur Balcı1203

Kazanan İkizler oldu. Bu Tarz Benim birincisi İkizler... Aycan Nurcan Şencan Bu Tarz Benim 1.Sezon Şampiyonu oldular...

SMS GÖNDERMEK İÇİN
TARZ boşluk İSİM yaz 1021'e gönder...

Bu Tarz Benim yarışmasının finaline üç yarışmacı kaldı
EZGİ BAYLAR (TARZ EZGİ Yazıp 1021'e mesaj yolla)
AYŞENUR BALCI (TARZ AYŞENUR Yazıp 1021'e mesaj yolla)
AYCAN-NURCAN ŞENCAN (TARZ AYCAN NURCAN Yazıp 1021'e mesaj yolla)
http://e-blogu.blogspot.com.tr
20 Aralık Final Gecesi 1.Tur Yarışmacıların Puanları:
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi EZGİ BAYLAR Puanı: Kemal Doğulu 3 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 4 Puan, TOPLAM: 19 PUAN
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi AYŞENUR BALCI Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 4 Puan, TOPLAM: 20 PUANE-BLOG
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi İKİZLER Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Hande Yener 5 Puan, TOPLAM: 25 PUANE-Blogu

20 Aralık Final Gecesi 2.Tur Yarışmacıların Puanları:
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi EZGİ BAYLAR Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 5 Puan, TOPLAM: 22 PUAN
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi AYŞENUR BALCI Puanı: Kemal Doğulu 3 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 4 Puan, TOPLAM: 20 PUANE-BLOG
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi İKİZLER Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 4 Puan, TOPLAM: 20 PUAN

20 Aralık Final Gecesi 3.Tur Yarışmacıların Puanları:
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi EZGİ BAYLAR Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 4 Puan, TOPLAM: 22 PUAN
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi AYŞENUR BALCI Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 5 Puan, TOPLAM: 21 PUANE-BLOG
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi İKİZLER Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 4 Puan, TOPLAM: 20 PUAN

Bu tarz benim yarışmasının finali 20 Aralık 2014 cumartesi günü yapılacak. finale kalan üç yarışmacı büyük ödül 100 Bin TL ve türkiyenin en tarz kadını olmak için jüri karşısına çıkacak. Tabiki büyük finalde SMS oylamasına da gidilecek. Bu Tarz Benim 20 Aralık gecesi SMS sonuçları sitemizde olacak. İşte 20 Aralık Bu Tarz Benim final SMS oyları ve sonuçları...

20 Aralıkg ecesinden %50 halk oylaması yapılacak. Yani birinciyi belirlemek için SMS sonuçlarına bakılacak. Hem jüri üyeleri hem de halk bu tarz benimin birincisini belirleyecek. Siz de takipçisi olduğunuz, beğendiğiniz yarışmacı için SMS kullanabilirsiniz...

Daha önce elenen yarışmacılar desteklediği yarışmacıları söyledi. Finalde takipçilerinin kime oy atmasını istediklerini söylediler...

Ayşegül > İkizler'i destekliyor
Melek Balkan > İkizler'i destekliyor
Özlem Özden > Ayşenur Balc'yı destekliyor. 

SMS bilgileri final gecesinde sitemizde olacak...
Siz kimi destekliyorsunuz?
Ayşenur Balcı mı, Ezgi Baylar mı, Aycan-Nurcan Şencan mı birinci olacak?
Siz SMS oylamasında kime oy vereceksiniz...

Bu tarz benim final haftasında finale kalan üç yarışmacı hergün üç kıyafetle jüri karşısına çıktı. Hafta boyunca aldıkları yıldız finalde etkili olacak. Şimdiye kadar alınan yıldızlara bakarsak,
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Ayşenur Balcı 5 Yıldız
İkizler(Aycan-Nurcan Şencan) 5 Yıldız
Ezgi Baylar 6 Yıldız

Bu tarz Benim yarışmasında 13 hafta boyunca yarışmacılar jüir karşısına çıktı ve her hafta sonunca cumartesi geceleri eleme gerçekleşti. 13 yarışmacıdan finale 3 yarışmacı kaldı. İşte şimdiye kadar elenen yarışmacılar...

Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 13.Hafta Elenen Yarışmacı: Özlem Özden
Bu Tarz Benim 12.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Güler
Bu Tarz Benim 11.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşegül Melisa Doğan
Bu Tarz Benim 10.Hafta Elenen Yarışmacı: Tuğçe Ergişi
Bu Tarz Benim 09.Hafta Elenen Yarışmacı: Nur Bozar
Bu Tarz Benim 08.Hafta Elenen Yarışmacı: Meltem Keklik
Bu Tarz Benim 07.Hafta Elenen Yarışmacı: Roza Şake Hovhannisyan
Bu Tarz Benim 06.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 05.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 04.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 03.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 02.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 01.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver

sms sonucu 20 12 2014, 20 aralik sms sonucu ogren bu tarz benim, bu tarz benim birincisi sms sonucu, sms sonuclari aciklandi mi, bu tarz benim sms kullanmak istiyorum, bu tarz benim halk oylaması ne zaman, bu tarz benim sms kullanma ne zaman

0 yorum:

Yorum Gönder