ARA

31 Ocak 2015 Cumartesi

31 Ocak Bu Tarz Benim Kim Elendi Show Tv

bu-tarz-benim-eleme-31-ocak
SHOW TV BU TARZ BENİM KİM ELENDİ 31 OCAK 2015
31 ocak eleme gecesi show tv, bu tarz benim kim elendi show, bu tarz benim show 31 ocak 2015, kim elendi bu tarz benim show tv, btb kim elendi, btb eleme 31 ocak show

Show Tv ekranlarında yayınlanan Bu Tarz Benim yarışmasınn ikinci eleme gecesi 31 ocak 2015 cumartesi akşamı show tv de. İkinci elemede bakalım hangi güzel yarışmacı büyük ödüle veda edecek... İşte 31 ocak bu tarz benimde elenen yarışmacı...

İşte bu hafta elenen yarışmacı...
SONJA ELENDİ...
Show Tv Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacı SONJA oldu...
 
ELEMEYE KALAN YARIŞMACILAR 
SONJA ve AYGÜN
 
Jüriden en düşük puanı alan SONJA ile yarışmacıların belirlediği AYGÜN elemeye kaldı.
SONJA mı elendi AYGÜN mü?

ELEME İÇİN JÜRİNİN SEÇİMİ...
Eleme için Jüri Üyesi Bülent Ersoy *** gitsin dedi,
Eleme için Jüri Üyesi Umut Eker AYGÜN gitsin dedi,
Eleme için Jüri Üyesi Chloe Loughnan SONJA gitsin dedi,
Eleme için Jüri Üyesi Cemil İpekçi SONJA gitsin dedi,
Eleme için Jüri Üyesi Sibel Arna SONJA gitsin dedi,
Eleme için Jüri Üyesi Kibariye SONJA gitsin dedi,

Bildiğiniz gibi Bu Tarz Benim yarışması yeni sezonda hem Show Tv hem de Tv8 ekranlarında yayınlanıyor. Show Tv ekranlarında yeni jüri ile başlayan bu tarz benim yarışmasında ikinci elem gecesi heyecanı yaşanacak. Geçtiğimiz hafta ilk eleem gecesinde yarışmadan çekilmek isteyen Çağla Yıldırım elenmişti. Bakalım bu hafta kim elenecek...

Bülent Ersoy'un jüri olarak eleme gecesine katıldığı bu tarz benimde konuk jüri ise Kibariye olacak.
Jüri koltuğunda Cemil İpekçi, Umut Eker, Chloe Loughnan Ortaç, Sibel Arna ve Bülent Ersoy'un yer aldığı ve sunuculuğunu Ebru Akel'in yaptığı Bu Tarz Benim 2.sezon ikinci eleme gecesi bu akşam Show Tv'de...

24 Ocak 2015 Show Tv Bu Tarz Benim Eleme Gecesinde konuk sanatçı Kibariye olacak. Eleme gecesinde konsept "****"...
Eleme gecesinde yarışmacılar kıyafetleri ile jüriden geçer not alamaya çalışacaklar. En düşük puan alan yarışmacı ile yarışmacıların belirleyeceği yarışmacı elemeye kalacaklar. Elemeye kalan iki yarışmacı arasından jüri üyeleri seçim yapacak ve bir kişi yarışmaya veda edecek... Bakalım hangi yarışmacı yarışmadan elenecek...

Show Tv Bu Tarz Benim Eleme Gecesi 31 Ocak 2015 Cumartesi 20.00 da...

İşte Show Tv Bu Tarz Benim Yarışmacıları
Bu Tarz Benim Nil Anka
Bu Tarz Benim Özde Özkan
Bu Tarz Benim Öykü Ekinci
Bu Tarz Benim İrem Özcan(Sonja)
Bu Tarz Benim Müge Ökmen
Bu Tarz Benim Lidya Brylova
Bu Tarz Benim Ecem Akkaya
Bu Tarz Benim Buse Akbaşak
Bu Tarz Benim Serpil Gök
Bu Tarz Benim Aygün Aydın
Bu Tarz Benim Serpil Cansız
Bu Tarz Benim Nazlı Tepetaş
Bu Tarz Benim Çağla Yıldırım
Bu Tarz Benim Duygu Harman
Bu Tarz Benim İdil Naz Kaluç
http://e-blogu.blogspot.com.tr/2015/01/show-tv-bu-tarz-benim-yarismaclari-kimler.html
Elenen Yarışmacıları
24 Ocak Çağla Yıldırım Elendi.
31 Ocak Sonja Elendi

bu tarz benim eleme gecesi 31 ocak, show tv bu tarz benim kim elendi 31 ocak 2015, bu tarz benim kim gitti 31 01 2015, bu tarz benim eleme gecesinde kim gitti 31 ocak 2015

0 yorum:

Yorum Gönder