ARA

31 Ocak 2015 Cumartesi

31 Ocak Bu Tarz Benim Kim Elendi Tv8

bu-tarz-benim-31-0cak
TV8 BU TARZ BENİM KİM ELENDİ 31 OCAK 2015
bu tarz benim kim elendi tv8, 31 ocak kim elendi bu tarz benim, tv8 bu tarz benim de kim elendi 31  ocak, eleme gecesi bu tarz benim, btb eleme 31 ocak tv8,

Tv8 ekranlarında yayınlanan Bu Tarz Benim yarışmasının 3. elemege gecesi 31 ocak 2015 cumartesi akşamı 20.00 da tv8'de... Bu haftanın konuk jürisi İlker Ayrık, Hakan Bulut. Bakalım bu hafta büyük ödüle veda edecek yarışmacı kim olacak. İşte detaylar...

İşte bu hafta elenen yarışmacı...
GÜLŞAJ YANAŞ ELENDİ...

ELEMEYE KALAN YARIŞMACILAR
GÜLŞAH ve MARIA

JÜRİ ÜYELERİ KİM GİTSİN DEDİ
Nur Yerlitaş "GÜLŞAH" gitsin dedi.
İvana Sert "GÜLŞAH" gitsin dedi. 
Uğurkan Erez "MARIA" gitsin dedi.
Kemal Doğulu "GÜLŞAH" gitsin dedi.
İlker Ayrık  "GÜLŞAH" gitsin dedi.

Elemeye kalan iki yarışmacıdan Gülşah Yanaş jüriden en az puanı alan yarışmacı, Maria ise diğer yarışmacıların belirlediği isim oldu.

YARIŞMACILAR KİMİN İSMİNİ VERDİ
Nazlı Sultan Yayla "Maria" gitsin dedi.
Gülay "Maria" gitsin dedi.
Nazlı Hamarat "Melisa" gitsin dedi.
Emel "Melisa" gitsin dedi.
Özden "Maria"gitsin dedi.
Gökçe "Melisa" gitsin dedi
Nihal "Melisa" gitsin dedi.
Maira "Özden" gitsin dedi.
Zeynep "Maria" gitsin dedi.
Melisa "Nihal" gitsin dedi.
Almila "Maria" gitsin dedi.

Her hafta olduğu gibi bu hafta da yarışmacılar jüriden yıldız toplamaya çalıştılar ve haftanın sonuda cumartesi akşamı eleme gecesinde bir yarışmacı yarışmaya veda edecek. Bu haftanın konsepti 80'ler. Yarışmacılar bu hafta podyuma 80'lerin kıyafetleri ile gelecekler. Bakalım jüriden en düşük puanı kim alacak ve yarışmacılar kimi eleme için çıkaracak. Elemeye kimler kalacak ve kim elenecek...
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim Eleme Gecesi’nde; İvana Sert 80’lerin figürleriyle yaptığı dans gösterisiyle geceye damgasını vuracak, Ümit Besen, Seyyal Taner, Coşkun Sabah 80'lerin unutulmaz şarkılarını seslendirecek.

Bakalım 31 Ocak 2015 Cumartesi gecesi Bu Tarz Benim'de kim elecek...

İşte Tv8 Bu Tarz Benim Yarışmacıları ve elenen yarışmacılar...

BU TARZ BENİM YARIŞMACILARI
Bu Tarz Benim Zeynep Öztürk
Bu Tarz Benim Gülşah Yanaş
Bu Tarz Benim Maria Surina
Bu Tarz Benim Gülay Hançer
Bu Tarz Benim Özden Cerrahoğlu
Bu Tarz Benim Emel Özkızıltaş
Bu Tarz Benim Nazlı Hamarat
Bu Tarz Benim Amila Kuruoğlu
Bu Tarz Benim Nazlı Sultan Yayla
Bu Tarz Benim Melisa Şahin
Bu Tarz Benim Gülnihal Candan
Bu Tarz Benim Gökçe Markal

ELENEN YARIŞMACILARI 
Bu Tarz Benim Derya Yarar  ELENDİ (17 Ocak 2015)
Bu Tarz Benim Melisa Çeliker ELENDİ (24 Ocak 2015)
Bu Tarz Benim Gülşah Yanaş ELENDİ (31 Ocak 2015)

bu tarz benim eleme 31 ocak, bu tarz benim eleme 31 ocak tv8,bu tarz benim eleme gecesi tv8, 31 ocak tv8 bu tarz benim eleme kim elendi, btb kim elendi 31 ocak, btb eleme gecesi 31 ocak konuk santçı kim, btb tv8 eleme 31 ocak

0 yorum:

Yorum Gönder