ARA

31 Ocak 2015 Cumartesi

Bu Tarz Benim Yarışmacıları TV8

bu tarz benim yarışmacıları
BU TARZ BENİM YENİ YARIŞMACILARI
bu tarz benim yeni yarışmacıları, bu tarz benim yeni sezon yarışmacıları, tv8 bu tarz benim yeni yarışmacıları, tv8 bu tarz benim yeni yarismacilari, bu tarz benim yeni sezondaki yarismacilari kimler,tv8 btb yarismacilari kimler

Bu tarz Benim yarışması Tv8'e transfer oldu ve yeni yarışmacıları ile Tv8 ekranlarında yayına başladı. Birbirinden güzel 14 yarışmacı ile başlayan Bu Tarz Benim yarışmacılarını ve yarışmacıların biyografilerini sizler için yayınladık. İşte Tv8 Bu Tarz Benim yarışmacıları....
 
Tv8'in en sevilen yarışması bu Tarz Benim yeni yarışmacıları ile yeni sezonda yeni kanalında ekranlarda olacak. Yeni sezon bu tarz benim TV8 ekranlarında 19 ocak 2015 pazartesi günü başladı. Bu tarz benim yeni sezonda 14 yarışmacı yer alıyor. 17 yarışmacı ile 30 kasım tarihinde başlayan elemelerle 3 yarışmacı elenmişti. Daha sonra program ara vermişti ve Tv8'e transfer olmuştu. İşte yarışmacıları....

İşte TV8 BU TARZ BENİM Yeni Yarışmacılar...

BU TARZ BENİM YENİ SEZON YENİ YARIŞMACILARI
Zeynep Öztürk Kimdir TIKLA >>>
Gülşah Yanaş Kimdir TIKLA >>>
Maria Surina Kimdir TIKLA >>>
Gülay Hançer Kimdir TIKLA >>>
Özden Cerrahoğlu KİMDİR >>>
Emel Özkızıltaş Kimdir TIKLA >>>
Bu Tarz Benim Nazlı Sultan Yayla >>>
Bu Tarz Benim Nazlı Hamarat
Bu Tarz Benim Melisa Çeliker
Bu Tarz Benim Amila Kuruoğlu
Bu Tarz Benim Derya Yarar
Bu Tarz Benim Melisa Şahin
Bu Tarz Benim Gülnihal Candan
Bu Tarz Benim Gökçe Markal

ELEMELERDE YARIŞMAYA VEDA EDEN 3 YARIŞMACI
Bu Tarz Benim Arife Deniz:   [ ELENDİ 17 Aralık 2014 ]
Bu Tarz Benim İlbige Uzun:   [ ELENDİ 07 Aralık 2014 ]
Bu Tarz Benim Aygül Bayşu: [ ELENDİ 30 Kasım 2014 ]

13 yarışmacı ile yeni sezonda yeni kanalında yeni yarışmacılar ile başalayan Bu Tarz Benim yarışmasında her hafta bir yarışmaccı büyük ödüle veda edecek. Büyük ödül 100 Bin TL'nin ve Türkiyenin en tarz kadını ünvanını alacak olan yarışmacı 13 haftanın sonunda belli olacak. Bakalım bu yarışmacı kim olacak?

BU TARZ BENİM 1.HAFTA ELEME GECESİ (17 OCAK 2015)
Bu Tarz Benim yarışmasının ilk hafta eleme gecesi 17 Ocak 2015 Cumartesi gecesi gerçekleşti. 17 Ocak 2015 Cumartesi gecesi eleme gecesinde elemeye kalan yarışmacılar Derya Yarar ve Maria Surina oldu. Derya Yarar jüriden en az puanı alan, Maria Surina da yarışmacıların ismini söylemesi ile elemeye kalan yarışmacıydı. Jüri karşısına geçen iki yarışmacından jüri oy çokluğu ile Derya Yarar'ın elenmesine karar verdi. Bu Tarz Beninm yarışmasında elenen ilk isim Derya Yarar oldu.

BU TARZ BENİM 2.HAFTA ELEME GECESİ (24 OCAK 2015)
Bu Tarz Benim yarışmasının ikinci hafta eleme gecesi 24 Ocak 2015 Cumartesi gecesi gerçekleşti. 24 Ocak 2015 Cumartesi gecesi eleme gecesinde elemeye kalan yarışmacılar Melisa Çeliker ve Gülşah Yanaş oldu. Melisa Çeliker jüriden en az puanı alan, Gülşah Yanaş da yarışmacıların ismini söylemesi ile elemeye kalan yarışmacıydı. Jüri karşısına geçen iki yarışmacından jüri oy çokluğu ileMelisa Çeliker'in elenmesine karar verdi. Bu Tarz Beninm yarışmasında elenen ilk isim Melisa Çeliker oldu.

BU TARZ BENİM 3.HAFTA ELEME GECESİ (31 OCAK 2015)
***

bu tarz benim, bu tarz benim yeni sezon, bu tarz benim yeni yarışmacıları kimler, bu tarz benim bahar olgun kimdir, bu tarz benim ilgibe uzun  kimdir, tv8 bu tarz benim yarışmacıları, tv8 bu tarz benim yarışmacıları kimler, tv8 btb yarismacilari kim

0 yorum:

Yorum Gönder