ARA

22 Nisan 2015 Çarşamba

İyi bir blog olusturmak için neler yapmalı? İyi bir blog yazısı nasıl yazılır?

Merhaba arkadaşlar bu makalemizde sizlere iyi bir blog oluşturmak için neler yapmalı?,İyi bir blog yazısı nasıl yazılır ? gibi sorularınıza yanıt olucam.









BLOĞUNUZUN İSMİ
Bloğumuzun ismi çok önemlidir arkadaşlar. İçerik ile ilgili bilgi vermek zorundadır.Eğerki senin blog ismin neden merkezihersey.blogspot.com ? Ben toplu bir blog istedim yani herşeyi paylaşmak istedim. Ve bu karara vardım :)
İYİ BİR BLOG OLUŞTURMAK İÇİN BLOGGER ADAYI OLMAK GEREKİR.
Eğerki araştırmayı yazmayı ve insanlara hitap etmeyi sevmiyorsanız. Blog yazma işine girmenizi pek önermem.
KİŞİSEL BİR BLOG YAZSAM İLGİ ÇEKER Mİ ?
Son zamanlarda birçok kişi kişisel blog yazmanın zevkli ve eğlenceli olduğunu düşürür.Benim fikrimcede eğlencelidir.Ama hayatınızın roman ve eğlenceli olduğunu düşünüyorsanız :)
BLOG YAZILARINDA ETİKET ÖNEMLİ Mİ ?
Kesinlikle evet.
BLOG YAZIMA FOTOĞRAF KOYMALIMIYIM?
Bence kesinlikle evet.Ben neredeyse bütün yazılarımda fotoğraf kullanıyorum.Tabiki konu ile ilgili olmak zorunda.
KÖTÜ BİR BLOG YAZISI NASIL ANLAŞILIR?
Yazının içinde bolca küfür var ise.Okuyan kişi peh ben bunu zaten okumuştum. Dediyse o yazı gerçekten kötüdür.
BLOG YAZILARIMIN UZUNLUĞU NE KADAR OLMALIDIR?
Konunun kısa veya uzunluğuna bağlıdır. Eğerki size uzun uzun anlatmak istiyorsanız tabiki uzun yazı yazacaksınız.Ama sizin konunuz kısa siz onu yazarsanız.Okuyucu bellir bir satırdan sonra okumaz.Çünkü konu dolup dolaşıp aynı noktaya gelir.
BLOG DİLİ NASIL OLMALIDIR?
Blog diliniz okuyucuya arkadaşça hitap etmelidir.Yapmacık hareketlerdende kaçınmalısınız.
KİMLERE HİTAP EDECEKSİNİZ?
Kimlere hitap edeceğinize iyi karar verin.Çocuklaramı hitap edeceksiniz yoksa gençlere mi? bunu düşünün..
NE SIKLIKLA BLOG YAZMALIYIM?
Ben haftanın 3 günü bloguma ayırıyorum.O günlerde blog yazıyorum.Blogda devamlılık esastır.Blogunuzdan sıkılmamanız gerekir.
BLOG YAZARAK PARA KAZANABİLİRMİYİM?
Evet kazanırsınız.Tek google adsense olarak düşünmeyin bir çok reklam şirketleri var.Adsense olmazsa başkası olur. Ama ben kesinlikle Google Adsense öneririm.Özgünlükten kaçınmayın..

0 yorum:

Yorum Gönder